Få hjälp med ditt onlineköp på Kvik.se här
Kontakta vårt Customer Care team
Live chat (klicka på ikonen i nedre högra hörnet)
E-post: customercare@kvik.se
Klagomålsformulär: Klicka här.

Beställning
Har du frågor om din onlinebeställning? Kontakta vår kundtjänst om du inte hittar svar på din fråga om din beställning här.
Leverans
Har du frågor om leveransen av din onlinebeställning? Om du inte hittar svaret på din fråga här kan du börja chatta med vår kundtjänst.
Returer
Behöver du returnera en onlinebeställning?
Fyll bara i den bifogade returblanketten, köp en returetikett och slå in paketet ordentligt.
Här hittar du vår returformulär där du kan köpa en fraktetikett för din retur.
Skadade eller felaktiga föremål
Även om vi gör vårt bästa upplever vi ibland att varor skadas under transport eller att de inte lever upp till dina förväntningar.
Om du har köpt från Kvik.se och upplever skador, fel eller defekter, vänligen fyll i vårt online klagomålsformulär här.
Vänligen notera! Om du har köpt produkten i en av våra fysiska butiker måste du kontakta butiken.
Betalning
Upplever du problem med din betalning? Läs vanliga frågor och svar här eller kontakta vår kundtjänst.
Allmänna frågor
Här finns svaren på några allmänna frågor. Om du inte hittar svar på din fråga här kan du alltid starta en chatt med oss så att vi kan försöka hjälpa dig direkt.